De reisdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Vorrink - WaarBenJij.nu De reisdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Vorrink - WaarBenJij.nu

De reisdag

Door: Anouk Vorrink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Januari 2015 | Suriname, Paramaribo

Pfoe, even met de laptop aan het zwembad bij mijn studentenhuis. het is hier nu kwart over 1 in de nacht, dus kwart over 5 Nederlandse tijd. Na een supergezellige Oud & Nieuw met 4 uurtjes slaap is het zo de hoogste tijd om te gaan slapen. Vanmorgen om 7 uur opgestaan, 8 uur richting Schiphol met mijn ouders, Bjorn, Dick, Sanne en Donna. Gezellig nog even wat gedronken en toen afscheid nemen. Was toch best even raar. Toen 9 uur in het vliegtuig, wat gekletst met mijn buurmannen, filmpjes gekeken en lekker muziek geluisterd met een prachtig uitzicht vanuit het vliegtuigraam. Eenmaal in Suriname regende het keihard, maar was het wel 31 graden. Toen met de taxi via het huis van de baas van het Conservatorium hier naar mijn studentenhuis. Wat een chille plek hier. Hangmatjes, zwembadje en heel veel gezelligheid! Natuurlijk was ik over mijn slaap heen, dus nog lang opgebleven en kennis gemaakt met de andere studenten hier. Interessant om te horen wat iedereen hier komt doen, het is zo divers!
En dan morgen, echt op onderzoek uit hier. Morgenochtend krijg ik mijn fiets en ben ik van plan om de omgeving te gaan verkennen en lekker eten en spullen in te gaan slaan. En tja, verder lekker chillen aan het zwembad en mijn stage voorbereiden. Heerlijk toch?

  • 02 Januari 2015 - 09:30

    Wilma Hagen:

    Hoi lieve anouk,
    goed om te lezen dat je goed bent aangekomen.
    Heel chil zo'n zwembad.
    Veel plezier en ik lees wel weer van je.
    Liefs Wilma

  • 02 Januari 2015 - 16:50

    Dick :

    Hoi Anouk,
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Was wel even slikken hoor toen je door de douane ging. Maar wat vind ik het dapper en goed van je. Met björn maar even de Burger King ingedoken en daarna netjes weer thuis gebracht. Heb wel de hele dag aan je gedacht. Vandaag ben je lekker aan het onderzoeken. Het loop hier tegen vijf uur dus jij hebt nog een mooie middag voor je.
    Ik ga je heerlijk volgen en ik weet zeker dat het een top tijd wordt.
    Dikke kus Dick

  • 05 Januari 2015 - 09:18

    Mariska:

    Ha lieverd,
    Na alle voorbereidingen van de afgelopen maanden, de heenreis, alle nieuwe indrukken, de eerste kennismakingen met het land, de mensen en je mede studiegenoten gaat je stage vandaag dan echt beginnen. Heel veel succes en plezier, het gaat vast helemaal top worden!
    Dikke knuffel mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hoi, ik ben Anouk, 21 jaar uit Hilversum. Vanaf morgen ben ik 2 maanden in Suriname om daar stage te lopen als onderdeel van het afstuderen aan het Conservatorium.

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 5712

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 Maart 2015

Stage lopen in Suriname

Landen bezocht: