Nog even... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Anouk Vorrink - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Anouk Vorrink - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Anouk Vorrink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 December 2014 | Nederland, Hilversum

Zo, alvast maar een 'reisverslag' typen. Om 11.30 uur morgenochtend zit ik in het vliegtuig naar Paramaribo voor mijn stage. Ik heb er ongelooflijk veel zin in, maar ben blij dat ik nu nog eventjes lekker thuis op de bank zit. Zometeen lekker een biertje doen met Bjorn, dan hijsen we ons in cocktailjurkje/pak en gaan we naar Kortenhoef, oud en nieuw vieren met de hele groep. Lekker eten, vuurwerk afsteken en aftellen natuurlijk. Ik heb nog nooit een oud en nieuw meegemaakt die op deze manier zo 'speciaal' was. Het wordt vroeg opstaan morgen, normaal maak ik 7 uur 's ochtends op nieuwjaarsdag alleen mee omdat ik rond die tijd een beetje naar bed ga, maar morgenochtend gaat dan de wekker. Nog maar even niet aan denken. Ik wens iedereen een onwijs fijne oud en nieuw!

  • 31 December 2014 - 16:35

    Cees En Marion:

    Hallo Anouk, een hele fijne jaarwisseling en welterusten voor straks, niet te veel drinken want met een kater in een vliegtuig zitten, daar wordt je niet vrolijk van

  • 31 December 2014 - 17:59

    Mariska:

    Een hele gezellige jaarwisseling saampjes en tot morgenochtend :)
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hoi, ik ben Anouk, 21 jaar uit Hilversum. Vanaf morgen ben ik 2 maanden in Suriname om daar stage te lopen als onderdeel van het afstuderen aan het Conservatorium.

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5727

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 Maart 2015

Stage lopen in Suriname

Landen bezocht: